عکس های بازیگران

عکس های بازیگران

عکس های بازیگران

عکس های بازیگران

  • ۰
  • ۰


دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی بنام لاکو جان

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی بنام لاکو جان با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ لاکو جان و دانلود سایر آهنگ های جدید امیر عظیمی

دانلود آهنگ های جدید امیر عظیمی,دانلود آهنگ لاکو جان,دانلود آهنگ جدید لاکو جان,دانلود آهنگ لاکو جان با لینک مستقیم,متن آهنگ لاکو جان از امیر عظیمی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ چرا از من دلگیری دلگیری من گنهی نرمه,Download New Music,Download New Music Amir Azimi,Download New Music Amir Azimi – Lako Jan

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی بنام لاکو جان

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی بنام لاکو جان با لینک مستقیم

Download New Music Amir Azimi – Lako Jan

گیتار و سه تار : کیان دارات , تنظیم و میکس و مسترینگ : ایمان تیموریان

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید امیر عظیمی بنام لاکو جان :

مرا پیغام بامو کی قهری تو یار می مرا لاکو جان بینمان قهری نبود ته حسه

مرا پیغام بامو کی قهری تو یار می مرا لاکو جان بینمان قهری نبود ته حسه

کی بوگوفته تو ره کٌر که بی گیفتم بی خبر من اینه یار دگر

همه تی دشمنی دی خیلی کی مرا یا تودی دستی نزد

کی بوگوفته تو ره کٌر که بی گیفتم بی خبر من اینه یار دگر

همه تی دشمنی دی خیلی کی مرا یا تودی دستی نزد

چرا از من دلگیری دلگیری من گنهی نرمه

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی بنام لاکو جان

به خدا من تی عشقم تی عشقه یار بی می دلداراما

چرا از من دلگیری دلگیری من گنهی نرمه

به خدا من تی عشقم تی عشقه یار بی می دلداراما

کی بوگوفته تو ره کٌر که بی گیفتم بی خبر من اینه یار دگر

همه تی دشمنی دی خیلی کی مرا یا تودی دستی نزد

کی بوگوفته تو ره کٌر که بی گیفتم بی خبر من اینه یار دگر

همه تی دشمنی دی خیلی کی مرا یا تودی دستی نزد

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی بنام لاکو جان

  • ۹۵/۰۱/۲۷
  • مریم امیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی