عکس های بازیگران

عکس های بازیگران

عکس های بازیگران

عکس های بازیگران

  • ۰
  • ۰


دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام خداحافظی تلخ

دانلود آهنگ جدید خداحافظی تلخ,دانلود آهنگ خداحافظی تلخ با لینک مستقیم,متن آهنگ خداحافظی تلخ از محسن چاوشی,دانلود آهنگ های جدید محسن چاوشی,دانلود آهنگ خداحافظی تلخ از محسن چاوشی,دانلود آهنگ به خداحافظیِ تلخ تو سوگند نشد,دانلود آهنگ به خداحافظیِ تلخ تو سوگند نشد که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد,دانلود آهنگ آه بی تاب شدن، عادت کم حوصله هاست,دانلود آهنگ من دهان باز نکردم که نرنجی از من,Download New Music,Download New Music Mohsen Chavoshi,Download New Music Mohsen Chavoshi – Khodahafezi Talkh

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام خداحافظی تلخ با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ خداحافظی تلخ و دانلود سایر آهنگ های جدید محسن چاوشی

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام خداحافظی تلخ

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام خداحافظی تلخ با لینک مستقیم

 Download New Music Mohsen Chavoshi – Khodahafezi Talkh

ترانه : فاضل نظری ، آهنگ و تنظیم و میکس و مسترینگ : محسن چاوشی

گیتار الکتریک : عادل روح نواز ، ویولن : احسان نى زن

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید محسن چاوشی بنام خداحافظی تلخ :

به خداحافظیِ تلخ تو سوگند نشد

که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد

لب تو میوه ی ممنوع، ولی لب هایم

 هر چه از طعمِ لب سرخ تو دل کند نشد

 بی قرار توئم و در دل تنگم گله هاست

 آه بی تاب شدن، عادت کم حوصله هاست

آهنگ جدید محسن چاوشی بنام خداحافظی تلخ

 با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر

 هیچ کس، هیچ کس اینجا به تو مانند نشد

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام خداحافظی تلخ

 هر کسی در دل من جایِ خودش را دارد

 جانشین تو در این سینه، خداوند نشد

 خاطرات تو و دنیای مرا سوزاندند

 تا فراموش شود یادِ تو، هر چند نشد

 من دهان باز نکردم که نرنجی از من

 مثل زخمی که لبش باز به لبخند نشد

 بی قرار توئم و در دل تنگم گله هاست

 آه بی تاب شدن، عادت کم حوصله هاست

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام خداحافظی تلخ

  • ۹۵/۰۱/۲۷
  • مریم امیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی