عکس های بازیگران

عکس های بازیگران

عکس های بازیگران

عکس های بازیگران

  • ۰
  • ۰


پارلین » اخبار جنجالی » دروغ دختران روسی، مردان ایرانی را سرکار گذاشت

 دروغ دختران روسی، مردان ایرانی را سرکار گذاشت

خبر وسوسه کننده ازدواج مردان خارجی با دختران روس دروغی بیش نبود !

خبر پرداخت پاداش ?? هزار دلاری به مردانی که با دختران روسی ازدواج نمایند، دروغ اول آوریل برخی از رسانه های عربی بود که بسیاری آن را بازتاب دادند، اما به نظر می رسد طبق معمول کسی زحمت جستجو به خود نداده و حتی نام عربی ذکر شده به عنوان رئیس شورای فدراسیون روسیه نیز سبب شک و تردید کسی نشده است.

یک دروغ و یک دنیا جنجال. خبر، چندان هم کوتاه نبود اما وسوسه‌ انگیز بود و گول زننده: «دولت روسیه 15‌هزار دلار به اضافه تابعیت این کشور را به مردان خارجی‌ای می‌دهد که با زنان روس ازدواج کنند

مردهایی که برای یک دروغ صف کشیدند!

russian-girls-lie-iranian-men-had-to-work (2)

اگر تا همین چند روز پیش هروقت در میان مردان مجرد ایرانی، حرف ازدواج می‌شد سر و صدای مخالفت و شوخی با آن بالا می‌رفت و کسانی آن را جدی می‌گرفتند، حالا با انتشار خبری مربوط به شرایط جدید کشور روسیه برای ازدواج مردان خارجی با زنان روس و اظهارتمایل شدید تعداد زیادی از مردان ایرانی برای ازدواج با آنها، این شوخی‌ها را دیگر کمتر کسی جدی می‌گیرد.

در سه روزی که گذشت، باز هم کاربران ایرانی و البته این بار کاربران مرد، یک رکورد تازه از خودشان به جا گذاشته‌اند؛ رکورد تعداد نظرات زیاد درباره خبری که در یکی دو روز به یکی از مهم‌ترین خبرهای اجتماعی تبدیل شد و بعد مشخص شد که دروغ «یک آوریل»، رسمی شبیه به «دروغ 13» خودمان بوده است.

خبر ازدواج دختران روسی با مردان خارجی دروغ بود

  • ۹۵/۰۱/۲۷
  • مریم امیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی